Harrastajad

CFC Spordiklubi Jaak Mae suusakool hakkas täiskasvanud suusahuvilistega tegelema 2010. aasta talvel. 8-korralisest koolitusest on tänaseks päevaks välja kasvanud korrapärased treeningud sügisest kevadeni, ühised laagrid jms.

Meie trennidega on liituma oodatud kõik suusahuvilised – „poolprofessionaalid“, tõsised harrastajad, pühapäevasuusatajad ja täitsa esimesi samme teha soovijad.

Treeningud toimuvad esmaspäeval ja neljapäeval kell 19:00 Pirital. Treeningu kestus 1h 30.

Treenerid
Alvar Andres Virkus; EKR3, suusakooli kasvandik, harrastajate treener al 2017. a; 5259088, a.a.virkus@gmail.com
Riho Roosipõld; EKR5, treener al 2006. a; 51997515, riho@cfc.ee
Els-Brett Heinsoo; EKR6, treener al 2008. a; 53470087, elsbrett@cfc.ee

Treeningmaks on 35 eurot kuus. Tasumine arvete alusel. Info ja registreerimine (sh treeningutel osalemise lõpetamine): elsbrett@cfc.ee

Märts 2020 – 16.-30. märts ühistreeninguid ei toimu, saadame plaani iseseisvateks treeninguteks.

2.03.20 – Suusatamine (mullasuusaga)

5.03.20 – Matk (Henri)

9.03.20 (E )- Jooks, Jõusaal.  (Alvar)

12.03.20(N)-  Jooks, pallimäng, Basic (Alvar)

Iseseisvad treeningud alates 16. märts

16.03.20 (E) – Matk 1h 30 (10`jooks/5`tempokas kõnd).

19.03.20 (N) – Tempotreening. Jooks 25` rahulikus tempos, võimlemine 10`, jooks 30`EV1 (3.käik 5st), joogipaus, jooks 15`EV2 (4. käik 5st), jooks-käik 10-15`.

23.03.20 (E) – Rull (uisk). Rahulikus tempos sõit 20`, EKE harjutused 40` (ilma keppideta 10`, kepid õlgadel 5`, kaks plaksu ees-üks plaks taga 5`, ühepoolne uisk 2×5` ilma keppideta 2×5`keppidega), rahulikus tempos sõit 20`.

26.03.20 (N) – Jooks, hüpped, jõud. Jooks 20`rahulikus tempos. Hüpped 2x6x10-15x: 1.-2. ühel jalal, 3. sammhüpped, 4. 1-1-2 ehk kaks hüpet ühel, kolmas koos jalgadega, 5. konnahüpped, 6. tagurpidi konnahüpped. Jõud 2 seeriat (10-20x kätekõverdust, 2-6 lõuatõmmet, 8-15x kätekõvedused taga, 1 min planku).

30.03.20 (E) – Jooks 60´ rahulikus tempos, basic 30`.

 

Suusatamise, rullsuusatamise ja imitatsiooni treeninguteks kaasa isiklik varustus. Kui on soov suuski treeninguks määrida, siis palume see eelnevalt treeneriga kokku leppida.