Postitus
04.06.2011 toimus Vändra Rattaralli. Sõit toimus u.20 km-sel ringil, mida tuli läbida neli korda, igal ringil sees 2,5 km-ne kruusalõik. Sõit algas meile ebaõnnega, kui Karl Juudase rattal läks tagakumm 100m peale starti. Sain jooksu vahetatud ja tahtsin teda autoga järgi vedada, aga kuna sõitsin tehnitskat Neeme autoga (mis iseenesest super auto – tänud Neemele ja Joonasele, kindlasti sooviks ka tulevikus selle autoga tehnilist abi anda :)), mis oli inseneride poolt aetud nii aerodünaamiliseks, et selle taha jääv tuulekott on pea olematu. See järgi vedamine tähtsamatel võistlustel on 100.-eur-i trahvi, aga kuna sellel võistlusel oli kruusalõik juhendist välja jäetud, tegid kõik teami-id nii. Kahjuks.
Kui hakkasime grupile järgi jõudma seisis teeääres Kaarel Kelk esijooks käes. Sain tema rattal jooksu vahetatud ja juba seisis tee ääres Aksel Nõmmela, kelle rattal tuli vahetada tagajooks. Niipalju sain neid aidata, et nad kolmekesi kokku saaksid. Kihutasin grupile järgi, sain enda koha tehnitskade rivis sisse võta ja ennäe „imet“ – jälle meie mees teeääres, seekord oli siis kord Joonas Jõgi käes. Saime jooksu kiirelt vahetatud ja proovisin teda ka järgi vedada aga Jonz näitas käega, et ma grupile järgi läheksin. Mõtlesin, et nüüd peaks küll aitama, ebaõnnekarikas ajas juba ammu üle aga ei. Teepervel seisis Anti Arumägi – jooks sai kiirelt vahetatud ja temal õnnestus auto tuules grupile järgi saada.
Sellel ajal oli tekkinud neljane atrõõv, kus õnneks sees ka meie endine õpilane ja praegune klubiliige Allar Karu. Lisaks temale Mihkel Räim (Viiking), Martti Välk (Viljandi RK), Karl Heinrich Pruun (Janek Tombaku RK). Kui vahe oli 1 minut lubati tehnitskadel järgi minna. Kuna ees oli veel viimane kruusalõik, läksin jooksikutele järgi. Peagruppi jäid meie võistlejad Krister Raudsepp, Kristjan Kelk ja Anti Arumägi. Olin tehnilise abi autodest ainus, kes jooksikutele järgi läks. Seekord vihises ebaõnn meist kruusal mööda aga tabas Mihkel Räim´e. Kuna olin ainuke tehnitska, siis ei suutnud lihtsalt mööda sõita ja andsin talle varujooksu. Üldkokkuvõttes pidi Allar Karu tunnistama napilt Martti Välk´u paremust ja pidi leppima teise kohaga. Kolmas oli Karl Heinrich Pruun. Meie teiste sõitjate tulemused: Krister Raudsepp 8, Kristjan Kelk 18 (juunioridest saavutas Krister Raudsepp teise koha, Kristjan Kelk 6), Joonas Jõgi 35, Anti Arumägi 36, Oskar Nisu 52, Siim Suvi 57, Aksel Nõmmela 71, Kristo Riimaa 90. Võitja keskmine kiirus oli 44,26 km/h
Avastardi peale vigastuspausi tegi ka Oskar Nisu. Oskarile omaselt ta ka alustas, stardipauk ja Oss üksi eest ära ja nii ta pani 4-5 km üksinda 200meetrise vahega grupi ees (sellepärast me Karliga järgi ei saanudki :D). Füüsilise vormi poolest polegi midagi hullu aga kahjuks pole veel harjunud uute anatoomiliste taldadega ja sõidu teisel poolel kurtis, et jalad „surevad“, soovitasin tal sõita lihtsalt rahulikult lõpuni.
(foto: www.rattaprofid.com)
Tore, et klubivärvid olid selle ebaõnne laviini järel ikkagi pjedestaalil esindatud. Aga samas on ka fakt, et kokku purunes kaheksa kummi! Kui Saaremaa Velotuuril saab olema Viljandi – Rapla trass sama, mis eelmine aasta, siis lisandub päris hull kruusalõik+lahtine liiv vahetult enne Vändrat (u.6-7 km pikk) lisaks traditsioonilisele kruusalõigule Saaremaal. Mõtlemisainet on enne Saaremaa Velotuuri
kokkuvõtte digitaliseeris Andrè Aduson